poniedziałek, 3 września 2012

30.






Pełnoziarniste żytnie gofry kakaowe podane z jogurtem greckim, cynamonem, syropem klonowym, prażonymi płatkami migdałów i winogronami.


Śniadanie na rozpoczęcie roku. I chyba ostatnie gofry zrobione w tygodniu, jako że mój nowy plan zajęć zapowiada się pięknie - dwa razy na 7.15...
No nic, trzeba przecież być optymistą! I postanowiłam sobie, że ten rok szkolny będzie udany. BARDZO udany. Od A do Z. Na 100%. Będzie NIEZAPOMNIANY. 
Mam zamiar wprowadzić w życie wszystkie zmiany, które sobie postanowiłam, że wprowadzę. Nie ma wymówek. Mam 17 lat i pora zacząć działać.



A teraz dobranoc ; )

8 komentarzy:

  1. śniadanie -pycha ! gofry wyglądają super i oczywiście te smaczne dodatki <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gofry przed szkołą? super :) Na pewno będzie to dobry rok.

    OdpowiedzUsuń
  3. z takim sniadaniem nie straszna jest szkola!:) pycha!

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam kakaowe gofry, najlepiej z dodatkiem kokosa i banana ^^ Ale i winogronem bym nie pogardziła ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak cudnie ciemne, ale bym zjadła takiego gofra *.*

    OdpowiedzUsuń