niedziela, 4 listopada 2012

89.






Pełnoziarniste pierogi leniwe podane z jogurtem naturalnym z mascarpone i z hummusem (Whomus).







Tym razem hummus trzech smaków: kolendra z cytryną, suszone pomidory i tradycyjny. Razem z leniwymi na wytrawnie. Co prawda preferuję śniadania na słodko, hummus jest jednak bardzo, bardzo smaczny. Co więcej, ma fajny skład - nie jest nafaszerowany konserwantami, za to spokojnie można nazwać go zdrowym :)

I jeszcze jedno w temacie hummusów - na Kathy In Cookingland pojawił się przepis na...makaron z hummusem! Zapraszam :)

7 komentarzy:

  1. gdzie kupilas ten hummus?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten akurat dostałam, ale wiem, ze dostępny jest np. w Almie :)

      Usuń
  2. ale pyszne te pierogi musiały być!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. leniwe, uwielbiam! nigdy nie jadłam hummusu, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. leniwe wolę bardziej na słodko ,a hummusu nigdy nie jadłam ,ale z chęcią bym spróbowała twojego śniadanka ;d

    OdpowiedzUsuń
  5. leniwych na wytrawnie jeszcze nigdy nie jadłam, u mnie zawsze na słodko:D
    ale ten hummus prezentuje się bardzo interesująco, znalazłabym dla niego zastosowanie:> a gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten hummus wygląda super, szkoda, że u siebie gotowego nie widziałam, chętnie bym spróbowała innych smaków.
    A leniwych nie jadłam nigdy w życiu :D i patrząc na Twoje zdjęcie dochodzę do wniosku, że czas to zmienić ;)

    OdpowiedzUsuń