sobota, 22 grudnia 2012

123. / świątecznie przedświątecznie.






Piernikowa owsianka z cynamonem, poppingiem z amarantusa, stewią, jabłkiem, jogurtem greckim i cynamonem; mandarynki i domowe pierniczki.



Uff, nareszcie. Mieszkanie wysprzątane. 8 rodzajów ciasteczek/pierniczków upieczone, dzisiaj lukrowanie i ozdabianie :D Jutro jeszcze pakowanie prezentów i...zdążyłam! Tak, ze wszystkim przed świętami. A wyglądało kiepsko ;)

Jeśli chodzi i pieczenie, to został jeszcze tylko sernik i makówki, ale tu do akcji wkraczają rodzice :) Ja muszę jeszcze tylko zrobić słoiczek dżemu gruszkowo-imbirowego dla dziadka, bo w tym roku stawiam na takie własnoręczne prezenty. Dla babci granola. Dla rodziców i siostry...psssst, nie powiem, bo nie jestem pewna czy czytają mojego bloga. 
Ale nawet moje zwierzaczki mogą oczekiwać małego podarku pod choinką :)

Choinka? Gdzie jest choinka?! Co, w sklepie jeszcze?
No tak, nie mamy jeszcze choinki. Nie pytajcie mnie jak to się stało :P

10 komentarzy:

  1. iście świąteczne śniadanie, pycha<3
    kurcze, Ty już obrobiona całkowicie, a ja w proszku:p

    OdpowiedzUsuń
  2. świątecznie u Ciebie i genialny napis na podkładce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. taka świąteczna ta owsianka, podoba mi się! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. aż 8 rodzajów jak fajnie , ja kocham piec !
    pyszne świateczne smaki na śniadanie , mega smacznie ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Dasz radę z choinką, będzie na czas! ;)
    8 rodzajów pierniczków omom *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. jakiś stary Olympus. nienawidzę robić nim zdjęć! ;P

      Usuń
    2. Bo ładne wychodzą Ci koloryxD

      Usuń
  7. Ta owsianka *.* Wygląda cudownie! Mniam :)

    OdpowiedzUsuń