sobota, 28 lipca 2012

2.






Razowe pszenne naleśniki z masłem orzechowym, bananem,jagodami, siemieniem lnianym i cynamonem / twarogiem kokosowym (twaróg, jogurt grecki, wiórki kokosowe), podane z płatkami migdałów, jogurtem greckim i porzeczkami


Dziś sobota, więc obowiązkowo naleśniki. Nie do końca oficjalnie, bo nie rozgryzłam jeszcze do końca 'miksera kulinarnego', ale są. ; )
W ogródku znalazłam ostatnie porzeczki. Schowały się skubane. A że jutro wyjeżdżam, postanowiłam je wykorzystać. Do tego masło orzechowe + banan + jagody (a co tam, pochwalę się - zbierane przeze mnie wczoraj, w 30 stopniowym upale) = uzależnienie ; D

A jutro - powrót. Do domu, do rzeczywistości, do pracy. Będzie ciężko, ale jakoś dam radę. Pobyt tu gdzie jestem spędziłam bardzo aktywnie - rower, pływanie, badminton, spacery...jestem naładowana energią.; )  I mam mnóstwo pomysłów, które chcę zrealizować.
Na szczęście wakacji nie koniec - za 2 tygodnie znowu tu wracam ; ) do tego czeka mnie jeszcze pobyt na ranczo i mnnnnóstwo jazdy konnej! : D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz